Skip to content

BEEP posa en marxa el nou servei de venda online

15/10/2012

La cadena de botigues BEEP, líder en punts de venda de proximitat especialitzats en informàtica i electrònica de consum a Espanya, posa en marxa la seva nova botiga online. A través del nou web, www.beep.es, els usuaris tindran a la seva disposició tot allò necessari en informàtica i noves tecnologies, amb el millor preu del sector i en un sol clic.

Amb aquesta aposta per la presència a Internet, BEEP ofereix al seu públic el millor del comerç de proximitat i el millor del comerç online. Aquest nou canal de venda, disponible les 24 hores al dia i 365 dies a l’any, reforça els més de 300 punts de venda de proximitat de què ja disposa BEEP.

Alfonso Ruiz, director comercial i de màrqueting de BEEP, afirma que “a BEEP, amb aquesta nova obertura, seguim posicionant-nos com una gran cadena de botigues de proximitat, ja que tots els nostres clients reben assessorament i orientació, independentment que comprin a les nostres 300 botigues o a través d’Internet. És a dir, totes les persones que vulguin comprar a la nova botiga online saben que darrere sempre hi ha gent coneguda i propera a ells. D’aquesta manera volem fugir dels recels que provoca la venda anònima a Internet”. A més, afegeix que “la nostra aposta per l’assessorament i el tracte humà queda corroborat amb l’àmplia varietat de nous serveis tècnics que, dia rere dia, seguim implantant a les nostres botigues i que, fins ara, no es poden comercialitzar per Internet”.

Màxim servei i comoditat
El punt fort del nou web de venda online és la total garantia de compra. A través dels 300 punts de venda, el telèfon 902 100 501 i el correu electrònic ventaonline@beep.es, tots els interessats en comprar a través de la xarxa trobaran un servei d’atenció personalitzada per solucionar els seus dubtes, seguir l’estatus de la seva compra i/o rebre tot el suport, com si d’un assessor d’una botiga física es tractés.

A més, per demostrar que a www.beep.es incorpora la vocació de servei de la cadena, en el cas que els clients no quedin satisfets amb la compra, poden tornar el producte amb la màxima facilitat: ja sigui a través d’un dels 300 punts de venda BEEP o bé se’ls recull al domicili.

Nova web 2.0 amb nous continguts
L’estratègia online de BEEP se centra en el client i en les seves necessitats. Per això s’han creat tres aparadors especialitzats en la botiga online: Mobilitat, Regals i Empresa, que permetran que el client esculli la versió de la web amb la qual se senti més còmode en funció de les seves necessitats de compra. Dins de cada aparador es classifiquen els productes més destacats, presentant les ofertes més interessants i altres funcionalitats com l’opció de comparativa, juntament amb continguts d’actualitat temàtics.

El nou web converteix la marca BEEP en una empresa encara més social, ja que fa una aposta decidida per la creació de continguts i la comunicació en les xarxes socials.

Sobre BEEP
BEEP és la cadena de franquícies d’informàtica especialitzada en la venda de tecnologia domèstica i oci digital més gran d’Espanya, amb 300 punts de venda. Des de 1985, BEEP ha liderat el mercat de la informàtica de consum, tant en volums de facturació i nombre de botigues, com en nombre de PC instal·lats i, sobretot, en clients que confien en la marca BEEP.

BEEP ofereix als seus clients no només la proximitat dels punts de venda i assessorament especialitzat, sinó també tot el que necessiten en informàtica i noves tecnologies. Així mateix, tots els establiments BEEP tenen un sistema d’Assistència Tècnica (SAT) propi.

BEEP pertany al grup Ticnova, el grup que compta amb la major xarxa de punts de venda de proximitat d’informàtica a Espanya. Actualment disposa de més de 500 punts de venda repartits entre les seves marques: BEEP, PCBOX, PC COST i OUTLETPC.