
“La classe mestra d’un professor ha donat pas a una altra forma d’enfocar l’ensenyament. Imaginem-nos que el mestre ensenya sobre la construcció de les piràmides d’Egipte. Doncs bé, l’educador pot enviar continguts —vídeos, mapes, imatges— amb molta antelació, perquè els alumnes puguin anar digerint-ho. A través dels programaris educatius, el docent pot saber quins alumnes s’ho han mirat, durant quant de temps…”.
Què és la gamificació?
Què és Minecraft: Education Edition?
Vols que els teus fills o els teus alumnes es familiaritzin amb la robòtica?
netway_nbot_tank
Kit educatiu Netway Nbot Tank
spcmbot_completekit
SPC Mbot kit complet
spcmbot_ranger
SPC Mbot Ranger
A partir de quines edats introduïm la robòtica a les escoles?
Per tant, és una bona idea esperar a sisè de Primària o a ESO per donar rellevància a la robòtica a les aules.
Xataka.com va publicar fa un temps un article en què alguns professors explicaven quin ús donaven a Minecraft: Education Edition.
En anglès, podeu llegir un contingut sobre Minecraft: Education Edition amb 12 consells per debutar amb aquest programari.
A BEEP ajudem a l’estudiant i a l’escola a trobar el producte i la solució adequats per a les necessitats de formació. Si vols conèixer com et pot ajudar BEEP a l’aula, fes clic a l’enllaç: http://www.beep.es/edu/
A la secció sobre BEEP EDU al lloc web de BEEP, veuràs quines solucions oferim per a les escoles, i podràs descarregar-te’n un dossier informatiu.
A més, a El Blog de BEEP hem publicat el contingut BEEP, productes i solucions per a les escoles.