Skip to content

BEEP Alacant Centre, en marxa

03/02/2019
beep-alacant

BEEP Alacant Centre (carrer Arzobispo Loaces, 29) ha obert les portes aquest mes de febrer. El nou punt de venda pretén ser un establiment de referència per a famílies i per a empreses de la ciutat.

La botiga es troba en una ubicació molt comercial, en una cantonada entre els carrers Churruca i Arzobispo Loaces, prop de la plaça Séneca. Es tracta d’una localització cèntrica, des de la qual BEEP Alacant Centre (Arzobispo Loaces, 29) vol posar tot el seu saber fer al servei dels seus clients.

Presència i visibilitat de la marca BEEP

Els impulsors de la botiga són Iván Garmendia i Roger Brito (a la foto de dalt), dos professionals amb una llarga experiència en l’àmbit de la tecnologia i de l’administració d’empreses.

“Ens hem unit al projecte de BEEP pel saber fer de la marca i per la seva capacitat de suport a les botigues i als clients finals. Així mateix, també hem valorat la presència i visibilitat de la cadena. I també hem tingut en compte el reconeixement que té la marca. BEEP és la cadena líder a Espanya, per dimensió i per capacitat de suport al client”.

Capacitat de servei

Els responsables de BEEP Alacant Centre aposten per posar en valor la seva capacitat de servei.

Desitgem diferenciar-nos per la qualitat del nostre servei. És a dir, per oferir una atenció cordial i caracteritzada per la nostra professionalitat

La importància que atorguen a la prestació de servei té relació amb la seva experiència professional i amb la seva forma de treballar. La qualitat del servei és una prioritat que forma part de l’ADN de BEEP.

Roger Brito va regentar durant tres anys una botiga de mòbils i de reparació de smartphones i ordinadors a Denver, als Estats Units. “La clientela nord-americana és extremadament exigent. Així que t’obliga a estar sempre disposat a superar-te a tu mateix i a superar les expectatives del teu públic”, argumenta.

beep-alacant

Experiència en el sector tecnològic

Roger Brito, enginyer electrònic, va conèixer al seu soci, Iván Garmendia, en una empresa del sector tecnològic.

Iván ha tingut responsabilitats administratives i financeres en diversos sectors, sobretot en l’àmbit de la tecnologia i del gran consum.

Pel que fa a Roger, ha treballat en l’àrea de suport tècnic de Sony Corporation a Veneçuela. I també ha estat a l’àrea de vendes d’aquesta multinacional. Una de les seves responsabilitats a Sony va ser la de gerent de producte de PlayStation. “El gaming és un grup de productes pel qual apostarem a la botiga”.

Públic empresarial

El mercat de les empreses és una prioritat per a la nova botiga. “Amb el catàleg de productes i serveis de BEEP, i amb la nostra vocació pel servei, oferim el millor servei a petites i mitjanes empreses”.

En l’àmbit de les reparacions, BEEP Alacant Centre aposta per oferir un servei de qualitat i àgil. “Som conscients de la necessitat i de l’ús de la tecnologia pels clients. Per això, el temps de resposta és molt important”, raonen.

Passió per la informàtica i la tecnologia

La nova botiga comparteix amb els seus clients la passió per la tecnologia. Així, Roger afirma que viu la tecnologia “com un milennial, tot i no correspondre a aquest grup demogràfic”. Iván també sent passió per la tecnologia. I és que ha desenvolupat bona part de la seva trajectòria professional en aquest sector.

beep-alacant