Skip to content

S’inaugura la botiga BEEP Gijón

15/09/2018
beep-gijon

BEEP Gijón (Astúries) ja està en marxa. La nova botiga, de 60 metres quadrats, s’ha inaugurat aquesta setmana. El punt de venda ha obert les portes al carrer Ramón Gómez Lozana, 160, cantonada amb Avinguda Roces.

L’establiment es troba al barri de Nuevo Roces. Es tracta d’una zona de nou desenvolupament urbanístic de gran dinamisme, amb creixent activitat comercial i amb un fort teixit veïnal.

L’impulsor de la botiga és Santi Alarcón (38 anys), nascut a Madrid i, fins no fa gaire, resident a Guadalajara (Castella-la Manxa). “Els meus pares es van traslladar per feina a viure a Gijón, així que vaig visitar la ciutat. Em va encantar, i he decidit fer vida aquí. A Gijón ja em considero un més”.

beep-gijon

Gran experiència en reparació d’equips

Santi Alarcón té estudis d’Electrònica. A més, compta amb una dilatadíssima experiència en reparació d’equips informàtics i tecnològics. “Durant anys, he treballat com a tècnic al servei de reparacions d’un fabricant d’ordinadors. També he treballat en la gestió del servei tècnic d’un majorista d’informàtica”.

Al llarg de la seva vida professional, Santi ha bregat amb infinitat de problemes tècnics diferents. Per això, l’àrea de SAT (Servei d’Assistència Tècnica) és un dels grans punts forts de la botiga.

Per a mi el concepte clau és servei. Desitjo que el client estigui a gust al nostre establiment. Així mateix, el meu objectiu és que resolgui la seva necessitat amb el màxim nivell de satisfacció

La nova botiga presta serveis tant al públic familiar com a l’empresarial. BEEP Gijón vol ser un establiment de referència per als asturians. També aspira a ser la botiga de confiança de clients dels municipis (concejos) propers a la gran ciutat asturiana que es troba a la vora del mar Cantàbric.

D’altra banda, cal destacar que el barri en què està ubicada la botiga, Nuevo Roces, acull un gran nombre de famílies joves.

beep-gijon

“Es tracta d’una zona de gran creixement. Els veïns tenen ganes de convertir el barri en exemplar. Amb serveis i amb vida comercial. Com a anècdota, explicaré que l’associació de veïns va publicar en el seu compte de Facebook la informació sobre l’obertura de la botiga. Doncs bé, quan vaig donar les gràcies, me les van donar a mi. ‘Gràcies per apostar pel barri’, em van dir”.

El mercat d’empreses i professionals és prioritari per al nou establiment. Gijón compta amb una forta activitat comercial, i la ciutat és a prop de diversos polígons industrials.

La fórmula perfecta

Santi Alarcón ha triat la franquícia BEEP per l'”experiència de la cadena i per la seva capacitat de comunicació i màrqueting”. “Es tracta de la fórmula perfecta”. Ho resumeix així: “La cadena hi posa el seu saber fer, i jo hi poso l’experiència professional i la vocació de servei al client”.

beep-gijon