Skip to content

Senyalització digital per impulsar el teu negoci

04/02/2019
senyalització-digital-BEEP

La senyalització digital, coneguda en anglès com a digital signage, ha transformat la forma de comunicar de tot tipus de negocis. S’han bolcat en la nova tecnologia des de botigues de queviures fins a gestories. De la publicitat o els avisos en paper que es pengen en parets o portes, molts negocis s’han passat a les pantalles. És a dir, han apostat per la cartelleria digital.

La utilització de pantalles a la botiga, al restaurant o a l’hotel, facilita enormement la comunicació amb els clients. Sobretot si es fa amb una bona gestió dels continguts darrere. A través dels missatges a les pantalles es poden divulgar ofertes, descomptes, nous productes, nous serveis i notícies corporatives, entre moltes altres coses.

BEEP pot ajudar a què el teu negoci s’apunti a la senyalització digital amb èxit

A les botigues BEEP comptem amb els partners necessaris per encarregar-nos del projecte de senyalització digital que el teu establiment o oficina necessiten per créixer i per prestar un millor servei.

La cultura de la imatge: un client cada vegada més ‘visual’

La senyalització digital esdevé una forma de comunicació imprescindible en un món cada vegada més dominat per la imatge. El públic valora cada vegada més que la comunicació de les empreses empri codis visuals.

Els millennials, que són els nascuts des dels anys 80 fins als primers 2000, són els que més agraeixen aquests formats de comunicació més visuals. Les noves generacions, per descomptat, estan encara més educades en aquesta nova cultura.

senyalització-digital-BEEP

Què és la senyalització digital?

La senyalització digital és la comunicació empresarial i professional a través de pantalles, que recorre a missatges amb una preponderància d’imatges.

El que no és la senyalització o comunicació digital és una presentació Powerpoint en una pantalla

Pot la senyalització digital millorar la gestió d’estocs de la meva botiga?

L’ús d’aquesta tecnologia té beneficis de tota mena. Perquè és una comunicació a temps real, basada en una eina molt poderosa: una pantalla.

Albert Loran, de BEEP Empreses, posa un exemple per entendre la versatilitat de la senyalització digital. “Una de les nostres botigues va posar en marxa un sistema de senyalització digital per a un grup de carnisseries d’Astúries. Van passar dels cartellets en paper, al suport electrònic. Gràcies a aquesta nova forma de comunicació, van ser capaços de reduir gairebé en un 100% la carn feta malbé”.

Per tant, sí, la resposta és que la senyalització digital pot millorar la gestió d’estocs de la botiga

La persona que controla els estocs sap què té, què caduca i quan. D’aquesta manera, pot comunicar ofertes del producte amb una data de caducitat més propera.

Quines regles segueix la senyalització digital?

  • Adequar el missatge a l’estacionalitat dels productes. Si som al Nadal, no podem oferir pistoles d’aigua per a la platja.
  • Utilitzar missatges molt curts i molt intel·ligibles. Res de paràgrafs interminables.
  • Emprar vídeos i missatges que captin l’atenció del client.
  • Si tens punts de venda en diferents llocs o ciutats, pots personalitzar els missatges que es veuen en cada establiment.

Quin tipus de pantalles necessito?

Cada negoci necessita pantalles amb unes característiques determinades. Per començar, una pantalla de televisió convencional no és adequada per a la senyalització digital.

Necessitem monitors professionals, d’entre 3.600 i 5.000 candeles de lluminositat.

“Es tracta de pantalles que moltes vegades estan exposades a l’aparador, a mercè del sol. Per aquesta raó, una pantalla normal no es veuria bé. De fet, es podria donar el cas que ens costés distingir si la pantalla es troba encesa o apagada”.

D’altra banda, les pantalles per a senyalització digital són més resistents. “El panell pot arribar a temperatures molt altes. Una televisió convencional no està preparada per a temperatures de 50 graus“.

senyalització-digital-BEEP