Skip to content

Fragància corporativa BEEP per millorar l’experiència de compra

18/03/2019
beep-fragància

BEEP sempre ha apostat per millorar l’experiència de compra en els seus punts de venda. Aquest propòsit l’aconsegueix amb una comunicació visual més eficient i moderna. I l’assoleix també amb una disposició dels productes que convida a tocar-los i a provar-los.

Màrqueting olfactiu

Tota aquesta estratègia, que persegueix que l’estada dins de botiga sigui confortable, gratificant i satisfactòria per al client, va incorporar el màrqueting olfactiu l’any 2018. En l’actualitat, la major part dels establiments BEEP compten amb una fragància corporativa. És una aroma discret, però amb personalitat. A més, és una fragància que contribueix a perfilar encara millor la identitat corporativa de la cadena líder en vendes d’informàtica i tecnologia a Espanya.

Ticnova, grup al qual pertany BEEP, ha incorporat dos nous aromes corporatius als seus establiments. En aquesta iniciativa, ha comptat amb la col·laboració de l’empresa especilizada Cuarto Sentido. Un dels aromes identifica a les cadenes BEEP, BEEPBOX i PCBOX. I l’altre aroma és senyal d’identitat de la cadena de emplenat de cartutxos de tinta, La Fábrica Del Cartucho. Recordem que Ticnova és el principal grup de botigues d’informàtica i tecnologia de proximitat del nostre país.

Una fragància tecnològica

En l’àmbit del màrqueting olfactiu, que és una de les tècniques de neuromàrqueting amb més creixement dels últims anys, les fragàncies per reforçar la identitat de les empreses es coneixen com a odotips. Segons el director de màrqueting de Cuarto Sentido, Gabriel Jiménez, l’odotip de BEEP és “clarament tecnològic”.

“La composició que hem dissenyat per a BEEP transmet modernitat i elegància”, descriu la perfumista Beatrice Aguilar, de Cuarto Sentido, que ha creat les dues noves fragàncies de Ticnova.


La nota subtil de l’almesc el fa molt refinat, net i discret. És tot el contrari d’un perfum invasiu. Però no passa desapercebut. Conté una sofisticació moderada i prudent

beatrice-aguilar-cuarto-sentido

L’aroma, a la venda a les botigues BEEP


Tan bona acollida ha tingut el nou aroma, que moltes botigues BEEP el comercialitzen als seus clients. La fragància BEEP és a la venda en el format d’esprai de 100 ml i en la versió de mikados. Els mikados són unes canyes que s’impregnen de fragància i aconsegueixen perfumar un espai.

La nova fragància, la “sofisticació discreta” de la qual es construeix sobre els matisos del te Darjeeling, aconsegueix comunicar els valors de BEEP. Entre aquests atributs positius, s’expliquen la proximitat, la capacitat de servei, l’assessorament, l’experiència de compra i la relació de confiança amb el client.