oct. 26

La Convenció BEEP PCBox reuneix les botigues líders en informàtica de proximitat

Convenció BEEP PCBoxBEEP i PCBOX, les cadenes d’informàtica i tecnologia del grup Ticnova que lideren el mercat a Espanya, van celebrar la seva convenció anual a Madrid, el cap de setmana dels passats dies 21 i 22 d’octubre. La cita va aplegar bona part dels prop de 400 establiments de les cadenes del grup Ticnova a l’Hotel Marriott Madrid Auditorium. Així mateix, també va convocar a 55 marques de referència, que van compartir novetats i coneixements al showroom tecnològic de Ticnova, un esdeveniment de gran arrelament en el mercat espanyol de productes i serveis informàtics i de tecnologia.

L’eslògan de la trobada, #CargandoElFuturo, va fer referència al model de punt de venda que s’està construint, més adaptat a les noves necessitats i tendències del mercat.

El director general de Ticnova, Joan Ballester, va dedicar la conferència inaugural a traçar les línies mestres del que ha de ser la botiga del futur. Amb un consumidor que cada vegada vol conèixer millor el producte i que desitja una connexió emocional més gran en el decurs del procés de compra, s’imposen punts de venda renovats. L’usuari demana unes botigues amb més exposició de producte i amb més oportunitats perquè el client experimenti (toqui, manipuli, gaudeixi) l’equip o dispositiu tecnològic que pretén adquirir.

Joan Ballester va donar per finalitzat el procés d’integració dels establiments de l’antiga PCCoste, de Ticnova, en les cadenes BEEP i PCBox. A més, va subratllar la importància de la unitat estratègica de les botigues físiques i de la botiga online.

El director comercial de Ticnova, Alfonso Ruiz, va presentar la campanya de Nadal de les cadenes. Es va centrar en les principals novetats de producte i va donar el tret de sortida a un negoci que es posarà en marxa la setmana que ve: la venda d’smartphones recondicionats (refurbished) de les prestigioses marques Apple i Samsung.

La comercialització de mòbils d’alta gamma, de segona mà i amb totes les garanties, es dirigeix ​​a un creixent espai del mercat. Es tracta d’una demanda, integrada en bona part per joves, que aprecia els smartphones de qualitat però que, al mateix temps, es mostra sensible al factor preu.

Convenció BEEP PCBox55 marques, presents al showroom
Un dels plats forts de la Convenció va ser el showroom tecnològic. Es tracta d’una cita que apropa les darreres novetats de les marques als establiments de les cadenes. El showroom és un punt àlgid de l’estratègia permanent de les cadenes, que consisteix en crear les màximes sinergies amb les marques d’informàtica i tecnologia.
 

Aquest any hi van ser presents un total de 55 fabricants, entre els quals van destacar marques com Brother, Canon, HP, Intel, Microsoft i MSI. 

Botigues premiades
En l’event es va premiar les botigues BEEP amb més vendes, que van ser, en el següent ordre, BEEP Manacor, BEEP Vélez Málaga i BEEP Pozoblanco. El punt de venda que va obtenir el reconeixement al creixement més gran va ser BEEP San Martín de Valdeiglesias.
 

PCBOX va lliurar premis a les botigues que enguany han fet 20 anys. Es tracta dels establiments de Valladolid, Saragossa M. Agustí, Palma Arxiduc, Barcelona Casanova i Madrid Carrer Sandoval. 

#CargandoElFuturo
L’eslògan i hashtag #CargandoElFuturo al·ludeix als esforços de les cadenes per seguir sent les botigues de referència en les vendes detallistes de proximitat, en els àmbits de tecnologia i informàtica.
 

El missatge que trasllada aquesta etiqueta és que les botigues de Ticnova ofereixen l’últim en tecnologia. I que ho fan en el marc d’una experiència de compra que només pot oferir aquest grup de retail de tecnologia i serveis tecnològics.

Enllaç permanent a aquest article: http://www.beep.es/blog/cat/2017/10/convencio-beep-pcbox-reuneix-botigues-liders-informatica-proximitat/